HTML

reklámbulvár

Kedélyes kreatívok, elképesztő tenderek, ipari mennyiségben gyártott copyk és minden, ami ezek mögött meg se próbál elbújni! Mert a reklám világa is lehet szerethető, érdekes, színes — mi több, szagos. A Reklámbulvár a Hammer Advertising munkatársainak háromnegyedszubjektív blogja. Sőt, ha neked is van érdekes reklámos közlendőd, posztolj a következő e-mail címre, és mi, egy gyors rápillantás után, közzétesszük: reklambulvar@hammer-ad.com

Linkblog

Friss topikok

2011.04.13. 14:09 reklámbulvár

Think Red! Genfi Nemzetközi Autószalon 2011

Címkék: kocsi autó nemzetközi 2011 környezetbarát autószalon genfi

Majdnem minden cég termékei alpesi levegőt leheltek és havasi gyopár termett a keréknyomukban

Alfa Romeo és Lancia – nagynevű patinás márkák büszke ügynökségeként jött az apropó, hogy Genfnek vegyük az irányt. Ex-autófanatikusként legalább ezt is kipipálhattam, így utólag. Természetesen az Alfa standjától indultunk, miután átverekedtük magunkat a Ferrari előtti tömegen. Merthogy ott mutatták be a vadonatúj négyülésest. Itt volt az új Lamborghini világpremierje is, de többre nem nagyon emlékszem – a gyártók már a pekingi szalonra tartalékolnak.Na de vessük bele magunkat – katalógusgyűjtés centrumos zacsiba a környezettudatosság jegyében nincs, helyette iPadekről nyerhettünk mindenféle érdekes adatot. És persze a környezettudatosság szinte az összes gyártó palettáján megjelent. Hibrid, bővített hatótávú, tisztán elektromos, hidrogén-, vagy földgázüzemű.

A perpetuum mobile

Azért valahol, valamilyen módon elő kell állítani az energiát, le kell gyártani az új kocsikat, életük végén pedig szétszerelni, ami mind rengeteg további környezetkárosító folyamatot generál, amellett, hogy a Föld energia- és nyersanyagkészletei is hamar megadják magukat a folyamatosan növekvő fogyasztás nyomása alatt. Baljós árnyak, de ha nem globálisan nézzük vonzó olyan járműveket használni, amik nem pufognak az orrunk alá a dugóban és 1,9 litert fogyasztanak (szabvány szerinti ciklusban), mint például a Volvo tágas kombija.

Hőn szeretett márkáink nem hódoltak be az aktuális trendnek, jó öreg belső égésű motorokkal operálnak. Na jó nem öreg, nagyon is korszerű gépek ezek, de semmi hibrid, semmi green se blue. Vörösben látja a világot az igazi Alfás. Alfa Amore. Mindamellett a downsizing jegyében született új turbós benzinmotorok nagyon jó emissziós értékekkel rendelkeznek és mindenhonnan remek sajtóvisszhangot kaptak. A konszern dízelei pedig hagyományosan a legjobbak közé tartoznak.

A Lancia nem a közízlést szolgálja ki, de finom egyedi megoldásai csak több árkategóriával feljebb elterjedtek

A Lancia finom részletekkel teszi egyedivé típusait, amelyekkel sehol sem találkozhatunk a kategóriában. Az biztos, hogy ki lehet tűnni vele a tömegből, már csak azért is mert nem túl gyakori része az utcaképnek. Sajnos Magyarországon, aki a prémiumkategóriából válogat, németet fog nézni... vagy svédet. És ez nálunk nem a divatos technológiák hiánya miatt van így. A berögzült szokások, előítéletek, tehát csupa olyan szubjektív tényező, hogy ügyes kommunikációval, azt hiszem, javíthatunk a helyzeten.

Alfa 4C: 800 kiló, 200 lóerő – gyönyörű kis élményautó

Visszatérve a szalonhoz, mi kéne a legjobban? Egyértelműen a 2 liter fogyasztású automata, összkerékhajtású Volvo, amibe kényelmesen elfér az ötfős család. De álmomban az Alfa 4C-t hajtom.

Galéria:

https://picasaweb.google.com/reklambulvar/Genf2011#

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklambulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr172822998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dunn 2011.04.14. 09:36:07

Nem vagyok egy autóbarom, de azért azzal a kis élményautóval elkenném pár pesti jaszkari száját...
süti beállítások módosítása